Citronvatten, kaffe och youtube

2017-04-24 / 10:51:42 / Min vardag
Med en nypa cayennepeppar i flaskan(glaset?) as well. Tänkte beta av allt jag ska på datorn och sen ta och småstäda lite här hemma innan det är dags för flankmötet på studentpuben. Känns skönt att äntligen ha lite skola planerat, blivit en aning mycket hemmatid på senaste, vilket också har varit mysigt på sitt sätt. 

Vill även passa på att visa upp min fina lilla flaska från lagerhaus, har fem till med färgglada sugrör. Ser fram emot att få fylla dem med iskaffe och härliga drinkar i sommar som jag kan sippa på sittandes på balkongen. Fast först ska vi beta av denna regniga måndag, lite extra bullar och filtar så är den rätt perfekt den med. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback