dipdye your nails

2013-08-20 / 17:29:04 / Tips

detta vart inte det bästa försöket, haha. skulle egentligen haft en annan grå nyans istället för den gröna men någon sådan hittades inte i mitt nagellackföråd tyvärr. så det fick bli såhär, är inte fult direkt men det är inte särskilt vacker, blir att testa andra färgkombinationer nästa gång, haha.

jag gjorde i alla fall så att jag först målade ett vitt lack, sedan duttade jag på kring halva nageln med det gröna nagellacket med hjälp utav en tvättsvamp och när det torkat gjorde jag samma sak med den svarta färgen på topparna. avslutade även med ett genomskinligt lack så att det ska hålla längre samt glänsa lite extra. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback