One Whey - Smaktest

2013-08-23 / 11:25:00 / Tips

One Whey® är ett av Europas mest sålda protein med en god smak, snabbt upptag och omatchat pris. Genom en advancerad filtreringsprocess produceras ett rent protein samtidigt som andelen laktos, kolhydrater och fett minimeras. One Whey® är perfekt för dig som vill ha marknadens förmodligen mest prisvärda och goda protein.

+ Accelererar muskeluppbyggnanden

+ Påskyndar återhämtningen
+ Välkända & älskade smaker
+ Tillsatta enzym för för bättre upptag

One Whey® är det perfekta tillskottet för alla som tränar och vill öka sin återhämtning, muskeluppbyggnad, fettförbränning samt höja sin prestationsförmåga.

Denna rekomenderar jag starkt till människor som älskar sötsaker, för er är den säkert underbar. Dock så var jag inte beredd på hur den skulle smaka så för mig kom det lite som en chock att den var så söt, hade förväntat mig något bärigare. 

Skulle beskriva smaken som strössel, smakar faktiskt exakt som det där avlånga och färglada som man alltid hade på glassen som barn.
Detta blir lätt mitt nästa proteinpulver, smakade mycket godare än jag föreställt mig då chokladimitationer oftast inte smakar särskilt gott. dock så är den inte chokladen man känner tydligast utan det är hasselnöten, men åh vad gott det var. 

Är lite söt även denna, men det är lätt överkomligt, ska bli kul att få beställa hem detta nästa gång jag har lite pengar över. 
 
Förutom den förra så är detta min favorit, den ligger faktiskt på tredje plats efter den jag redan har och c&h, detta är också något jag lätt skulle kunna skaffa in, det ända som hindrar mig smakmässigt är sötman. Är dock inte ens i närheten utav v&w men den vart inte långt ifrån. 

Shaken smakar faktiskt väldigt mycket som en vanlig jordgubbsmilkshake, det var nog därför jag fastnade för den, jag älskar jordgubb, mm.
Hade så stora förväntningar inför denna, kokos är ju så gott så jag förväntade mig lätt den bästa utav smakerna, men nej, där blev jag lurad. Detta var en så stor besvikelse, för det första så smakade det inte pistach, det smakade ganska konstigt faktiskt, och sedan kokosen, det var i flingor. Jätteskumt att dricka. 

Det kanske är så att det finns andra som tycker att denna är supergod, vad vet jag, kanske berodde det på mina höga förväntningar, men nej, enligt mig var den var verkligen inte god alls.
 Detta är då den smaken jag har, är jättenöjd, blev verkligen det bästa jag kunde köpa som första protein. Shaken har en ganska neutral smak, inget som sticker ut eller blir överväldigande, smakar sådär lagom. 
 
Hade dock kunnat vara lite mer kiwismak, men vad vet jag, det kanske är svårt att få fram. Den är inte sådär supersupergod utan ganska god, en sån man varken kan älska eller hata. Tipsar främst alla som inte är vana vid proteinpulver men även alla andra då den helt klart är värd att ha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback