varför ska tiden gå så fort

2013-08-21 / 09:00:00 / Min vardag


1. har spelat så otroligt mycket 21an att jag säkerligen nu kan sätta bollen i korgen med ögonbindel // 2. har nog inte ätit ute såhär mycket på länge, ätit en massa gott och nyttigt, nomnom // 3. vi har gått helt sjukt många långa mysigt promenader, jättehärligt // 4. vart med min älskling i stockholm och shoppade en massa onödiga saker, kändes helt awesome //
 
5. hängde inte så jättemycket på stranden men de få gånger jag vart där var så värda // 6. hade en massa mysiga småstunder som är svårglömliga, satt t.ex. uppe på ett tak i solnedgången och spelade kort på en filt och drack cider // 7. har spenderat väldigt mycket tid på gymmet, tränat hårt och känt mig helt slut när jag kommit hem // 8. vart på min livs första festival, definitivt inte min sista, har många oförglömliga minnen.
 

har med andra ord haft en väldigt härlig och mysig sommar, trots att det kändes som att den försvann på en vecka. men skolan känns inte heller helt fel, ska bli lite skönt att få tillbaka rutinerna. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback