nomnom

2013-12-26 / 21:21:56 / Min vardag
(påväg till ängelholm)

Ligger hemma i sängen i chokladkoma för tillfället. Fick tyvärr åka hem lika snabbt från pojkvännen som jag kom dit, stackarna har drabbats av en superförskylning. Blir en ny tripp på lördag igen. 


Hade mitt första och sista chokladfrosseri idag, haha. Känner mig illamående och lycklig på en gång, åt så mycket att jag vart tvungen att gå ut och springa. Vet inte om det berodde på kaloriångest eller sockerkick, knäppt. 

Men jag tänker vara duktig i två veckor nu med en fin och nyttig kost och lagom med träning, för om två veckor så reser jag och theo till varmare breddgrader, lagom underbart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback