springspringspring

2013-12-03 / 21:01:56 / Min vardag
 
Här har ni före och efter bilder från min joggingrunda, visst är det superintressant? Dock så var det en grymt värd runda, även om jag i mitten vart både svimfärdig och illamående. Slog mitt rekord med 3.30 min. Pressade mig genom fem kilometer på 30 jädra minuter. Så otroligt stolt över mig själv.



Nu har jag funnit min anledning att träna, utan några knäppa kalorier. Jag ska bli en superduktig(haha) löpare. Jag kan åtminstone försöka. Känns fint och gör en på otroligt bra humör utan att bli ett tvång eller måste. Är såååå motiverande.

Men nu ska jag käka min apelsin, vänta på ett samtal och läsa min mysiga bok. Nattis alla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback