2013-01-20 / 22:06:00 / Tankar & Funderingar
okej, jag är några dagar efter, men det spelar ingen roll.

det har gått ett år, ett helt jävla år, sen jag blev din. jag kan inte minnas när jag senast mådde såhär bra. du har fått mig att växa något otroligt, du har fått mig att våga agera, hoppas och känna. det är helt otroligt vilken frihet du gav mig den där dagen för så länge sedan. du är mer än en liten flicka som jag kunde ha hoppats på, du är som den där blonda, blåögda riddaren som kommer och räddar en ur tornet. 

detta året har jag fått uppleva sådant jag inte skulle sätt var möjligt innan jag träffade dig, och hur dumt de än låter gör du mig helt varm inuti och ditt leende är det vackraste som finns. vi har sätt varandra ur alla lägen, sjuka, lyckliga, arga, trötta, glada, allt. och det har inte funnit någon endaste gång som fått mig att älska dig mindre. du är en sådan person som inte är lätt att hitta nuförtiden, ärlig och smart. du vågar vara dig själv trots allt omkring, du är nog en av dem jag ser upp till som mest, faktiskt. 

I alla fall, det jag vill komma fram till är att du är det bästa som möjligen skulle kunnat hända mig, du får varje dag att vara den bästa. jag hoppas på ännu ett år(plus en massa till!!) fullt av spännande äventyr och mysiga kvällar. du är den som får mig som lyckligast, glöm aldrig det. jag älskar dig, verkligen älskar dig, mer än så mycket annat. jag är din och endast din, älskling.






Kommentarer
Postat av: Theo

det är otroligt vad jag älskar dig och det är otroligt vad du kan skriva fint. att ett år har gått är nästan helt abstrakt när man tänker på hur fort det har gått. jag har inte en hel roman att skriva, för att jag inte känner att jag kan kasta ur mig ord som skulle beskriva hur jag känner. du är min lilla älskling som betyder allt för mig och utan dig skulle att bara vara... kass. jag älskar dig jättemycket, glöm aldrig det.


btw, tack för att du la upp så *otroligt* fina bilder på mig :)

Svar: jättefina :)
Soleil HImmelvid

2013-01-20 @ 22:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback