instagramis

2013-07-17 / 12:35:00 / Min vardag
 

(klicka på bilden för att komma till min instagram)

dessa dagars höjdpunkter, ungefär, åtminstone de som fastnade på bild(och film). 1. Filmad kossparad 2. En trött soleil uppe vid stenbrottet 3. Film som visar våra sugrörsskills 4. Kinabuffé med älsklingen

ligger just nu i sängen och samlar energi inför städning, är på förvånadsvärt bra humör trots att jag fortfarande är lite förskyld och har en irriterad kindtand(igen!) som gör så att jag inte kan bita ihop ordentligt och gör tandborstningen till en självmordsönskning. men jag har inte energi kvar att lägga på att tycka synd om mig själv, så ja, detta planeras bli en bra dag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback