one whey - recension

2013-07-19 / 13:12:00 / Tips

Jag köpte ju då hem denna för ett antal veckor sedan när jag började träna på allvar igen(är dock i en paus nu då jag är förskyld) och var definitivt nöjd med det jag fick. Här är lite kort kring hur hemsidan,
fitnessguru, beskriver sina proteinpulver:

"One Whey® är ett högvärdigt vassleproteintillskott med snabbt upptag, underbar smak och god löslighet som passar alla tränande som vill påskynda sin återhämtning och muskeluppbyggnad."

Detta är då mitt första proteinpulver så har då inte så mycket att jämföra med, men smaken gillar jag, det är nästan så att man längtar tills efter träningen när man får dricka det och veta att det gör skillnad. Dock så ska jag välja en annan smak nästa gång, möjligtvis att jag testar olika med hjälp av deras portionspåsar för att hitta det som passar mig bäst. 

Jag rekommenderar fitnessguru vid beställning då då de har ett stort urval, snabb leveras och många goda smaker(som man kan läsa om på keelas blogg här).
 
Min nästa blir nog vanilj och vilda bär, nom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback