lite om allt och inget

2013-06-09 / 22:21:14 / Min vardag


i morse när jag vaknade trött, yr och bakis så bestämde jag mig för att det var nog, jag håller på att drunkna i lathet och uppskjutna mål. så jag bestämde mig för att det var dags för rutiner igen, har slarvat bort mig själv de senaste veckorna, så nu blir det att ta de stora stegen upp för trappan återigen, känns faktiskt skönt. 

så imorgon ska jag städa, ta hand om mig själv, gå ut på en power walk, räkna på pengarna, dammsuga, åka till stan och helt enkelt njuta hela kvällen till en go serie med härligt nomnom, ibland så måste man.
 
ytterliggare ett steg in i rutiner kände jag var bloggen, för här kan jag få ut alla tankar, leta upp mig själv, trassla ut alla bollar jag har lyckats skapa och även få ett nytt självdistanserat perspektiv. så hej, nu är jag tillbaka.



Kommentarer
Postat av: Theo

haha "räkna pengarna" c: ‹3

2013-06-10 @ 13:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback