här borta i ensamheten

2013-11-04 / 18:28:43 / Min vardag

Oj, vad allt sätter fart när man plötsligt provocerar det allra minsta. Trots att det inte var meningen att provocera utan att endast rensa tankerna för en stund. Statistiken sköt i taket härborta, så synd att jag är en sån dålig provocerare, annars kanske jag hade varit stjärnbloggerska vid detta laget, vem vet.



Efter att ha tryckt ur sig nästintill tvåtusen ord i liggande läge under en lång och seg dag som denna med en inblandad förkylning så kan man nog säga att jag är ganska slut i huvudet vid detta laget. Men samtidigt så känns det förjäkla skönt, äntligen är den föbannade uppgiften snart borta. 
 
Vet att ni saknar mig också, men snart syns jag här igen, känns inte så fint att visa upp mig helt förskyld och pyjamasklädd, tyvärr. Men imorgon så, då blir det tillbaka till skolan och verkligheten. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback