kaffe & katter

2013-11-20 / 12:54:41 / Min vardag

För det första så hatar inte Walter mig lika mycket som det ser ut som, faktiskt. Och för det andra försökte jag bevisa för mig själv att jag faktiskt kan se söt ut när jag visar tänderna och ler, ser dock ut som att jag gör det under pistolhot, så lyckades nog inte så bra, haha. 



Är dubbelt så trött som jag ser ut att vara på bilderna. Sovit tre timmar inatt, efter midnattsvisningen av hungerspelen, vilken faktiskt var bättre än jag förväntade mig(!), och druckit en stor kopp kaffe för att mentalt och fysiskt förbereda mig på några timmars plugg. Har även lovat mig att inte gå och lägga mig innan sju då jag inte får vända på dygnet, är sååååååå trött. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback