Prioritering.

2013-11-05 / 20:44:00 / Tankar & Funderingar

Känner mig så trött. Så omringad av fokuspunkter vilka alla kräver uppmärksamhet jag inte har. Vill så mycket. Faktiskt. Självklart finns där personer och tillfällen som jag värderar över all stress. Men ingenting kommer egentligen undan. Allting skyndar på i en tid jag önskar fanns där för att ta emot. Men nej.
 
Ibland vill jag bara fylla badkaret. Sätta igång musik. Försvinna i tankar bortom verkligheten. Tålamod är vad som behövs för att fånga ögonblicken som borde fästas istället för att fösvinna. Tålamod jag har inte har tid att skapa. Prioriteringsnivån i min värld är ganska skev. Vill finna dagar. Dagar med rum nog åt allt. Men jag känner mig så trött. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback