Stockholm - Hovet 8/11 2013

2013-11-12 / 19:28:00 / Musik

Lite bilder från resan som varade i mindre än 24 timmar, bara fram och tillbaka för att få se lite underbara band. Fick säkerligen tusen blåmärken och två liter svett(mindre än hälften var troligen mitt) men åkte hem tre spelningar, en slängkyss(Sångaren i Five Finger Death Punch satte den på kinden!) och ett plektrum rikare. En otroligt värd kväll. 

Jag och theo var kring nummer 167 av 8000 och hamnade i mitten av scenen precis vid staketet, man ser min hand kring 2:20 i videon här under, vet dock inte riktigt vad jag gör med den, haha. 







Kommentarer
Postat av: Natalie

Gick in på din blogg av en slump, den vart länkad på blogg.se, i alla fall den nionde bilden är jag med på! Haha galet, du stod alltså framför mig och mina vänner i kön till Sevenfold. Detta var creepy. Random..

Svar: HAHA, nej vad obehagligt för dig. Snacka om att du var menad att klicka. Håller med dig, helt galet!
Soleil Himmelvid

2014-05-15 @ 21:55:53
URL: http://nataliefahlstroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback