allting på en och samma gång

2013-10-15 / 19:57:17 / Min vardag

i älsklingssäng helt själv //  30 minuter senare på tåget mot skolan //  innan min härliga pw //  resultatet

förlåt för sämst uppdatering idag(!) men det känns som att jag har haft väldigt fullt upp. har varit på möten, bokat möten, varit i skolan, tränat osv, helt tokigt. har en massa positiv energi just nu, kommer lite mer information om det snart, ville bara visa att jag lever.



ligger just nu i sängen efter en mumsig kvällsmat och skickar iväg lite viktiga mejl och tänkte kanske kolla lite julklappar, har blivit såååå sugen på att skämma bort mina nära och kära, åh, jag måste vara världens bästa person, haha. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback