ambassadör, redaktör & entrepenör

2013-10-15 / 22:00:00 / Tips
 
...detta kan jag kalla mig, stora titlar och lilla jag, helt otroligt. Har helt plötsligt fått en sådan inspirationskick att jag inte vet vad jag ska göra av alla energi. har lust att istället för att sova - gå upp ur sängen, dricka en stor kopp kaffe och bara sitta med bloggen och andra projekt hela natten.
 
Är så full av positiv energi, vill bara skapa, producera, inspirera och leverera, haha. Känner mig på topp, verkligen. För första gången på länge. Allting bara rinner på, i rätt riktning. Är på möten, bokar möten, tränar, lever, planerar, skapar, åh, älskar allt just nu trots att det är stressigt, mycket på samma gång och så otroligt mycket ansvar. Men vad gör det med rätt inställning - inget!
 
Ville bara dela med mig av min kreativitet. Ska försöka förklara lite gällande mitt UF också som jag jobbar på, helt själv, känner mig så proffsig och "entrepenörig", haha. 

Men nu måste jag sova om jag ska inspirera och leverera imorgon också, nattinatti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback