Det är långt till nästa vår

2013-10-17 / 17:24:08 / Min vardag
 
Detta är jag just nu - fullt lyssnande på lars winnerbäck och drickandes kaffe, helt underbart. låten som för tillfället spelas i mina högtalare går att finna genom att klicka på bilden, så det så. 


 
Nu ska jag försvinna in i bloggvärden och njuta av min kväll samt fasa inför morgondagen. Det händer en lite privat sak som inte ska nämnas i bloggen, kan säga att jag ska ta en fet värktablett innan men att jag troligen kommer att må som vanligt igen redan dagen efter, spännande. 

Idag vart en både bra och dålig dag, men det spelar ingen roll för just nu känner jag mig bäst, avslappnad och som mig själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback