Double Shake UF

2013-10-17 / 18:45:23 / Tips
 
Detta är alltså mitt UF, mitt alldeles egna företag där jag är VD, lilla jag, entrepenör och VD, otroligt. Men i alla fall så ligger produkten fortfarande på skissnivå men jag har kontakt med företag som ska hjälpa mig med produktutvecklingen och skapandet, hade faktiskt mitt första möte idag.

Produkten är helt enkelt en flaska som kommer att fungera som en kombinerad vatten- och shakerflaska och är till för att underlätta för personer på i gymmet i form av att spara tid, disk och plats. Visst låter det helt underbart bra?!
 
Om ni undrar något är det bara att fråga antingen här eller på min facebooksida som nås genom att klicka på bilden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback