fluffiga funderingar

2013-10-20 / 09:28:51 / Min vardag

Sitter helt invirad i min mysiga, fluffiga morgonrock och gosar med min kise innan det är dags att dra sig upp på riktigt och börja dagen som är full utav plugg och städ och möjligtvis någon form av träning. Fint. 
 


Funderar faktiskt just nu över vad jag ska blogga om, min fantasi är dålig och det kanske är lite trist att endast läsa om min vardag som rullar på i samma takt dag för dag. Hade så gärna kastat upp fler videoinlägg om jag haft ett fungerande redigeringprogram, men jag ska se hur det kan lösas, ska försöka få in mer tips också och kanske ett återkommande inlägg som dyker upp veckovis, hmm, vi får se.

Om ni har någon tanke på vad ni vill se så bara släng iväg det till mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback