ingen känner mig så väl som du

2013-10-24 / 21:32:00 / Min vardag

Jag vet inte, allting känns så avlägset. Men inte negativt. Bara avlägset. Som ett okänt äventyr vilket inte riktigt vill infinna sig i tid. Känns så olustigt att sitta fast i vardagen. Att gå i banor där allting är uppenbart och fantasilöst. Låt mig hoppa. Ta chansen att falla ner för stupet, se om vingarna bär eller brister, låt mig vara mänsklig.



Ligger för tillfället i soffan för att snart förflytta mig till sängen för att se min älsklingsserie. Har varit en skön och lugn kväll, inte gjort något. Känns lite som att lugnet före stormen, dock så vet jag inte för oväder det i så fall skulle vara. Men i alla fall, sov så gott allihopa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback