mina fyra inspirationskällor

2013-10-16 / 11:10:00 / Tips
 
1. Caty: Detta är just nu min favorit inspiratör, hon är positiv trots omständigheter, kämpar för att nå sina mål och jobbar med exakt det hon älskar. Hon är så otroligt härlig. Älskar hennes entusiasm, hennes pepp och hennes sätt att inspirera andra att göra det de verkligen vill, helt underbart.
 
2. Hannalovisasol: Denna tjejen har jag följt ett tag och inspirerats av hennes livsstil. Hon skriver egentligen främt om sin vardag men den innehåller så mycket inspirerande. t.ex. henes träning, hennes mat och hennes inställning till utmaningar, + det så är allting blandat med hennes fina och lockande bilder.
 
3. Foki: Hon lever i Thailand(bara det är helt otroligt lockande med mat/kultur osv) och har ett eget ganska stort klädmärke och lever ett liv där hon verkar vara en sådan liten snäll och underbar tjej samtidigt som hon är målmedveten och ständigt i fart för att utmana sig själv och leva ett så underhållande liv som möjligt. Helt enomt inspirerande detta också.
 
4. Kissie: Här finns det mycket skitsnack som existerar vilket jag också lyssnade på innan jag började läsa hennes blogg för cirka ett år sedan. Visst, jag skulle inte vilja se ut som henne med förstorade läppar och bröst, men det är hennes val och inget jag ska dömma. Hon är en människa som alla andra och enligt mig en väldigt smart sådan, är helt klart inspirerad av hennes självkänsla och hennes attityd gentemot motgångar, hon är en sådan kämpe. För ibland gäller det att läsa mellan raderna och inte tro på allt man hör, jag tror på starka och målmedvetna människor, och hon är en sån.
 


Ville dela med mig lite av min inspiration så att alla kan ta del utav deras fina bloggar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback