VS - COCONUT PASSION

2013-10-19 / 16:24:37 / Min vardag
 


Gick ju en runda innan jag skulle hämta ut mitt kära paket, men insåg efter halva rundan att affären stängde om tio min så fick köra på en megasnabb powerwalk, vilket inte vart planerat då jag hade min nya jättejättetjocka jacka och jeans, så när jag väl var framme kändes det som att jag hade sprungit ett maraton och hade lust att slänga av mig alla kläder, men som tur var behöll jag de på, hade nog inte varit uppskattat att gå in på konsum naken.

Men i alla fall, hämtade ut min fina parfym tillsammans med yterliggare tre saker, fast de är hemliga, så ni får inte veta förrän till jul, mystiskt. Parfymen luktar förresten helt underbart gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback