godisförbud start tisdag

2013-09-23 / 18:07:00 / Tips
Inget alls: Naturgodis, saltat, chips, lösgodis, choklad under 60% och energidricka
 
Endast lite: Glass, mörk choklad, popcorn, läsk/sötade drycker, kakor/tårta(endast om jag blir bjuden på t.ex. kalas) 
 
Förslag på vad jag kan äta istället: Naturella nötter, hemmagjort godis/mums, bubbelvatten och grönsaksdipp
 

Detta ska jag hålla i 85 dagar, alltså 2 040 timmar, 122 400 minuter eller 7 344 000 sekunder. Hade egentligen planerat att fullfölja det i 100 dagar men då julafton i så fall skulle inträffat under dessa ramarna så bestämde jag mig för att dra ner på tiden så att jag kan köra helt utan undantag. 
 
Jag är egentligen inget stort fan utav godis eller energidricka längre så de punkterna kommer inte att vara särskilt svåra, men naturgodis, möjliga kakor eller sötade drycker slinker ner lite då och då vilket jag vill sätta stopp för, blir istället frukt, grönsaksdipp och naturellnötter vilket det heller inte är särskilt fel. 

Är inte heller super hård, som på de punkter jag tillåter lite utav då jag inte är säker på att jag hade fixat det i längden, känns skönt att jag fortfarande har några små undantag. 
 

månadens träningsoutfits, saknar tiden då man slapp långbyxor och långtröja.
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback