ingen fritid

2013-09-19 / 19:28:00 / Min vardag
 
Anledningen till varför bloggen har fått läggas åt sidan är för att trean är så full utav händelser och uppgifter att jag knappt har någon egen fritid, t.ex. idag: Skola, träning, städa, äta, plugga, baka och sova. Visst kan jag välja bort både bakning och träning men även de punkter är något jag måste göra för att må bra och trivas med mig själv, så de är lite omöjliga att välja bort. 
 
Jag satt och räknade ihop allt jag har att göra just nu, haha, blir deprimerad och sjukt stressad utav att bara kolla på det: Högskoleprov, högskolesökning/bostadssökning, balen, studenten, ambassadörarbete, övningskörning, UF, gymnasiearbetet + alla skoluppgifter och den lilla fritiden som finns kvar vilken jag ska dela med min träning, ugh.
 
Försöker verkligen att varva ner vid de få tillfällen jag har, som nu, lugnet innan pappa kommer och jag ska äta, plugga och baka, haha, kommer så däcka ikväll igen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback