My new favourite place:

2014-04-15 / 13:37:38 / Inredning
 

Ber om ursäkt för mitt frånvarande men har haft lite kvalitetstid med theo, har bakat och tittat en massa film. Precis som jag borde när jag har lov. Men från och med idag är det tillbaka till plugget. Har såååå mycket att göra. Är så många punkter att jag måste skapa en lista, får inte ens plats i mitt stackars lilla stressade huvud.

Men nu har jag åtminstone ett fint skrivbord att sitta vid, känns lite lättare. Är hur fint som helst. Köpte till och med ett underlägg till min data och två till glas, så mysigt och smidigt. Nästa investering blir något ordentligt att sitta på, vad får ni se ikväll.

Hoppas att ni har en härlig och pluggfri dag alla fina där ute ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback