Frukost i Umeå

2014-08-21 / 11:34:00 / Frukost
Äggmackor och knäcke med ost
 
Njut av mina halvkassa bilder så länge det varar, för ikväll tar jag flyget hem till lilla halmstad för att spendera natten hos min fina syster innan flyttlasset går till malmö imorgon. Planerna har blivit helt snurrade och allt sker i lite hast nu så att jag ska ha någonstans att bo. Äger inte ens en säng förtillfället så det blir en tripp till ikea innan jag får nyckeln i handen. Får så mycket underbar hjälp från alla fina människor runtomkring, helt otroligt.



Kommentarer
Postat av: Jessica

Åhåå Ikea är ett roligt ställe :)
Va fint att du får hjälp :)

Svar: Haha, ja! Har dock inte varit där på flera år :)
Soleil Himmelvid

2014-08-21 @ 19:42:33
URL: http://lifetale.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback