Mitt i kaoset

2014-08-19 / 16:14:44 / Min vardag
Gårdagens fötter och kvällsmat
 
Uppdateringen fortsätter att vara kass från min sida då det nämligen uppstått en del lite sämre incidenter. Jag bor nämligen i lilla getinge med min far och om ni läst om översvämmningarna så är vi några av de drabbade. Så just nu sitter jag hundra mil hemifrån en lägenhet som är fylld med vatten, katter tillfälligt placerade på katthem och en pappa som sover hos arbetskompisar. Alla våra möbler är troligen förstörda och om vattennivån höjs blir det svårt att rädda något alls då vi(pappa) redan vadar med vatten i midjehöjd. Så när jag kommer hem på torsdag kommer det att bli ett litet avbrott från bloggen tills allt kommit i ordning. Lägenheten kommer troligen inte att vara beboelig på flera månader då allt kommer att vara oerhört vattenskadat. Men det mesta ser ut att ha löst sig med boende för tillfället. 
 
Jag lever fortfarande, bara mycket att tänka på och stå i. Hoppas att ni njuter av vår sista del av augusti, utan en massa regn.



Kommentarer
Postat av: Emma

Men usch, vad otäckt! Hoppas att det går att rädda en del och att det inte blir värre.

Svar: Jo, alla möbler är förstörda men det verkar som att vi kanske har fått tillgång till flytthjälp imorgon förhoppningsvis :)
Soleil Himmelvid

2014-08-19 @ 19:13:32
Postat av: Jessica

åhh era stackare! Hoppas att allt löser sig snabbt och bra för er!

Svar: Jo, det viktigaste har gått att rädda, förhoppningsvis har vi flytthjälp redan imorgon!
Soleil Himmelvid

2014-08-19 @ 22:03:21
URL: http://lifetale.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback