Goodmorning sunshineland

2014-12-28 / 10:34:00 / Min vardag
Lite igår och idag
 
Njuter fullt ut här och det enda minustecknet just nu är att jag lyckats bli förkyld och sitter här helt snuvig. Men frukostbuffén och det fantastiska hotellet väger upp för det, så jag klarar img fint ändå. Har förresten vääärldens finaste utsikt från vår balkong och har solnedgången mitt framför näsorna. Fick även en välkomstkorg med champange(som jag tyvärr inte kan dricka under omständigheterna) och en mumsig fruktkorg. Nu blir det kortleksjakt och solning!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Har vart hemma i två dagar och vill åka ner igen!
Hoppas ni får en fantastisk vecka!

Svar: Förstår dig! Tack, hoppas att ni har det bra där hemma också!
Soleil Himmelvid

2014-12-28 @ 11:13:26
URL: http://lifetale.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback