Min årsresumé

2014-12-31 / 12:48:00 / Inspiration
Januari: Var supersjuk julhelgen och hela vägen in på 2014 - Åkte till gran canaria och kom tillbaka lite brun sådär - Gjorde hemmagjorda hamburgarbröd för att hoppas på att tillfriskna - Firade 2 år med min pojke / Allt som allt en krasslig men mysig start på året
 
Februari: Övade gitarr flitigt (enda månaden det året) - Bestämde mig för att sluta vara blondin och färgade håret brunt - Fotograferade söta katter i skolstudion till höger och vänster - Bakade mitt första alldeles egna bröd 
 
Mars: Gjorde massvis med egenpressad juice (vilket jag nu saknar!) - Tog två nya fina hål i mina öron - Plockade ut min sista ansiktspiercing som ni ser på bilden - Tröståt glass på ledsna dagar
 
April: Spenderade flera härliga dagar i huvudstaden hos fina familjen - Fotograferade tuffa djur på skansen - Tog knasiga glassbilder till tidningen som aldrig kom med - Fick hem min efterlängtade studentmössa
 
Maj: Fixade(köpte?) mina allra första lösnaglar med vilka jag var supernöjd - Var stolt fotograf på öppningen av O'Learys i Halmstad - Fick hem boken jag skapat med blod, svett och tårar - Ställde ut mina sjukt snygga porträtt på stadsbiblioteket 
 
Juni: Körde ett Ungdrive-företag i sommarsolen - Tog studenten(!!) - Sa hejdå till världens bästa tysk och klasskamrat - Gick på balen med min stiliga partner och pojkvän
 
Juli: Fotograferade hästkärlek i kvällsljus med fantastiskt resultat - Fick en infektion i njurarna och spenderade min enda lediga veckan den sommaren i sängen med tranbärsjuice och starka smärtstillande - Jobbade röven (ursäkta ordvalet) av mig från morgon till kväll - Njöt av öl och god mat i köpenhamn med far och faster
 
Augusti: Körde sista riktiga fotograferingen för tidningen på solgården där vi fyllda av endorfiner fotograferade Hoffmaestro innanför staketet - Fjällvandrade i en vecka i ett magiskt hemavan - Kom hem till en översvämningsförstörd lägenhet i lilla Getinge -  Flyttade till en liten etta på 15kvm i malmö möllevången  / Den mest händelsrika månden på året utan tvekan
 
September: Började högskolan och nollades (på bilden ska jag på maskerad och är sandy i grease) - Bestämde mig för att bli superblond - Åkte med pojkvännen och familj till Tyskland över en natt - Hoppade av högskolan och flyttade till vårt tillfällig hus på hallandsåsen 
 
Oktober: Målade om theos barnrum som nu var mitt tillfälliga miljoner (kändes det som) gånger för att få det vitt och fint - Åt gröt i princip varenda morgon med hemmagjord äppelsylt - Fixade mina egna visitkort(!) - Bestämde mig för att blont inte var för mig och färgade det rödbrunt
 
November: Började övningsköra i stora mängder - Klippte återigen av håret och skaffade mig lugg - Drog igång träningen på allvar - Fotograferade ett supergulligt dop
 
December: Åt mycket ute med min kära syster och myste runt i stan - Var på en efterlängtad klassåterträff - Njöt fullt ut i stockholm helgen innan jul - Firade/Ska fira årsskiftet i gran canaria med min theo



Kommentarer
Postat av: Jessica

Ett fantastiskt år :D
Gott slut och gott nytt

Svar: Ja! I sin helhet i alla fall, men utan motgångar missar man ofta den enkla lyckan, gott nytt på dig med! :)
Soleil Himmelvid

2014-12-31 @ 13:41:01
URL: http://lifetale.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback