Boosta hälsan under vintern!

2014-02-10 / 15:28:00 / Outfits
Köpte med mig lite myspys hem från stan idag. Jättehärligt doftljus, bas/topp-lack och BUS. Har faktiskt aldrig använt BUS innan och blir spännande att se om det blir nå bra resultat. Sökte runt lite och denna verkade mest omtyckt i sin prisklass.
 
Har tidigare varit helt emot brun utan sol. Har alltid känts så onödigt och så. Men insåg efter resan nu hur mycket jag älskar att ha lite färg. Och egentligen är faktiskt detta bättre än att sola, ingen uv-strålning här inte. Samt så får man lite e-vitaminer. Så ja, känns som ett bra köp. Ni får se resultat om en vecka eller så.


 
Insåg igår att kroppen är värd att skämma bort. Under vårterminen så är det så otroligt mycket stress och måsten att jag aldrig riktigt hinner slappna av. Har blivit så lätt att jag inte tar hand om mina naglar, min hud eller mitt hår som jag ska. Men nu så. Nu ska min kropp få se på annat. Ska boosta min hälsa och sluta med allt dumt och negativt. Hej positiva jag!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback