Kvällsrutiner;

2014-02-25 / 09:42:12 / Tips

1. Eucerin (tre i en) - Bäst för sminkborttagning då den är väldigt mild och supereffektiv.
2. Visibly Clear (tre i en) - Rengör huden ordentligt när jag väl tagit bort mitt smink. Dock ganska stark så inte något att använda vid ögonen.
3. Visibly Clear (Ultra-light spot treatment moisturiser) - Lätt mjukgörande
4. Aco (BUS) - Fungerar jättebra och ger en lätt tonad och mjuk hud utan att ge fläckar eller konstig doft. Använder dock inte denna varje kväll, då skulle jag nog se lite knäpp ut tillsist.

Sedan jag började ta hand om mitt ansikte så har min hy vekrligen blivit så mycket bättre. Älskar mina produkter och rekomenderar de allihopa. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback