Varför sillyfaced

2014-02-20 / 13:53:00 / Min vardag
 
Insåg igår att jag aldrig givit någon förklaring till varför min blogg heter sillyfaced. Så här kommer den. Kort sagt så heter den faktiskt det främst för att "sillyface" var upptaget. Så det blev en liten annan variant helt enkelt. 

I slutet av 2011 blev "Sillyface" ett smeknamn jag fick av min pojkvän innan vi blev tillsammans(har dock aldrig blivit kallad det). Vet inte riktigt hur det uppkom och jag vet inte heller om det ska klassas som snällt eller taskigt, haha. Det var i alla fall från start ett namn endast han och jag visste om, innan vi var vi. Som ett kodord, vilket låter mycket mer mystiskt än det var. 

Namnet blev i alla fall slutligen mer än bara ett smeknamn för mig och idag ser jag det som en sammanfattning av ett helt kapitel av mitt liv - eller som en sammanfattningen av det som pågår just nu i alla fall. Nu känns ordet liksom som jag. Bara som jag. Och kanske lite theo.



Kommentarer
Postat av: Theo

Lite jag c:

2014-02-20 @ 15:43:55
URL: http://lemonparty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback