2014

2014-01-01 / 14:12:00 / Tips

 
Ligger här med min förkylning och inser att trots det kassa nyårsfirandet så är jag väldigt nöjd. Det är ett nytt år fullt av mål och händelser som helt kommer att förändra vart jag står om ett år. Förhoppningsvis i en egen lägenhet. Förhoppningsvis i en annan stad. Och förhoppningsvis med fötterna på marken och vardagarna fyllda av högskolearbete. Eller kanske inte fyllda, men ni förstår vad jag menar.

Jag har så otroligt mycket att se fram emot detta året att jag inte riktigt kan få grepp om verkligheten, och jag är så taggad till tusen. Så på sätt och vis känns det lite skönt att ligga hemma och samla tankarna kring allt nytt, kring vad jag måste få gjort. För samtidigt får jag faktiskt inleda det med en veckas semester i paradiset med mig kära pojkvän vilket är inte alls är helt fel.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback