Om mig

2014-06-05 / 20:46:00 / Min vardag
 
 
Mitt namn är Soleil Himmelvid och våren 2014 tog jag studenten efter mitt tredje år media på Ljud och Bildskolan i Halmstad. I mitt CV benämns jag som fotograf och journalist då jag från år 2013 jobbade som mingelfotograf och skribent åt Halmstads största gratistidning Halmstad7dagar.
 
Samma sommar startade jag mitt eget företag "Soleils Fotografier" där jag fotograferar porträtt, högtider och event. Fotograferandet har alltid varit något som stått mig nära hjärtat, och det är där min blogg kommer in i bilden.
 
Hösten 2015 tog jag ett av många stora beslut och packade resväskan tillsammans med min pojkvän för att låta fotspåren följa oss till Dublin. Vart denna resa leder vet jag minst av alla. Men varför säga nej till äventyr när du kan säga ja. Det är trots allt de galnaste idéerna som leder till de mest häpnadsväckande historierna. 
 
Så om ni finner mig det minsta inspirerande eller intressant, eller bara vill följa en vilsen men livsomfamnande ung fotograf på vägen, är det bara att följa med i  min vardag som jag försöker fylla med kärlek, kretivitet och inte minst en stor nypa optimism till allt framtiden bär med sig. 
 
Många motiverande chanstagar kramar,
Soleil
 
Kontakt:
[email protected]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback