Du är huvudpersonen i ditt liv

2014-07-10 / 09:15:00 / Inspiration
 
Sitter och njuter av mitt morgonkaffe till en helt grym bok. Trots en möjlig underton av feminism så är jag helt tagen av Isabellas motivation och drivkraft, helt enkelt hennes syn på livet. Både denna och hennes debutbok rekommenderas starkt. De berör och tar precis där de är menade på ett helt otroligt vis. 
 
I alla fall, idag kommer ännu en dag fylld av jobb, men det känns faktiskt okej. Bara fem timmar av arbete för att sedan svinga hem, baka tårtbotten och vara nervös inför imorgon och högskolesvaren. Om 24 timmar vet jag i vilken stad jag ska spendera de nästföljande tre åren av mitt liv. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback