Flyttglad och jobbtrött

2014-07-29 / 09:30:12 / Min vardag
 
Dricker mitt kaffe och njuter av min sovmorgon. Igår var det den sista riktiga arbetsdagen jag började halv tio, hädanefter är det klockan tolv. Får alltså gå upp två timmar senare, underbart. La även största beställningen på ikeas hemsida igåkväll. Ni får se allting när det är på plats i min lilla minilägenhet. Kan åtminstone säga att jag böland annat beställde tre olika ställ, köksredskap och sängben.
 
11 dagar kvar till fjällen. 24 dagar kvar tills jag har nyckeln i handen. 



Kommentarer
Postat av: Hemma Hos Felicia

vilken mysig mugg!! :)

Svar: Tack! Blev helt kär i kossan! :)
Soleil Himmelvid

2014-07-29 @ 09:44:58
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback