Fredagssysslor

2014-07-11 / 08:08:09 / Min vardag
 
När jag väl kom hem från jobbet igår vid sex så hade jag fullt upp med pakethämtning, tårtbak, mat och egentid. Fick helt enkelt inte in något mer på mina få timmar. Och nu är det full fart till jobbet igen, blir längsta dagen hitills idag, men det gör inget är helt sprallig av nervositet. I eftermiddag smäller det, då får jag veta vart jag hamnar! 
 
Ikväll blir det att fira med tårta och vin oavsett var jag hamnar, för jag fixade det. Jag ska börja högskola till hösten. Heja mig!



Kommentarer
Postat av: Emma

Hade nästan glömt bort att högskolebeskeden kommer idag, oj. Håller tummarna för att du hamnar där du allra helst vill! :)

Svar: Ja, har väntat så länge att det nästan känns som att dagen aldrig skulle komma. Då är vi två som håller tummarna! Ha en fin dag! :)
Soleil Himmelvid

2014-07-11 @ 08:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback