Gissa vart jag kom in?

2014-07-17 / 10:51:46 / Min vardag
 
 
 
Plågas fortfarande av monsterhuvudvärk men sitter just nu och försöker dämpa det med ett glas cola, hörde att socker möjligtvis motvärkar smärta. Trött på att trycka i mig massvis av tabletter. Ser även en aning mer mänsklig ut idag, ska nämligen ge mig iväg på lite lugna och försiktiga äventyr. 
 
Antar att där är några lite nyfikna på vart jag hamnar i höst? Det svaret blir faktiskt Malmö. Kom tyvärr inte in i Stockholm då konkurransen var riktigt tuff. Men jag är inte deppig för det, är supernyfiken på min utbildning. Kan inte riktigt vänta på att det ska bli september, trots att det är lite pirrigt. 



Kommentarer
Postat av: Emma

Woho! Grattis Soleil!

Svar: Tack så mycket!
Soleil Himmelvid

2014-07-17 @ 18:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback