Min morgon

2014-07-28 / 07:22:22 / Frukost
Jobbtrött och nyduschad/ Packar ner mitt liv / Frukostfix / Frukost / Kaffe
 
Idag kommer att bli min längsta dag på jobbet, för det räcker inte med de 7.5 timmarna förra veckan, idag kör vi på 9. Har haft två dagar och lugn och ro i helgen (förutom fem timmar av igår som även de var jobb) men känner mig trots det långt ifrån utvilad inför veckan. Tror att det är mycket som snurrar för mig just nu, har lite svårt för att samla alla tankar och känslor. 
 
Postade mitt kontrakt igår, känns superpirrigt men fruktansvärt bra. Även om jag får leva på ica basic och potatis i tre år. Tänkte slänga upp mer om lägenheten när jag väl flyttar in, har bara 11-12 dagar kvar att bo hemma i mitt eget rum. 9 av dem jobbar jag, galet. Kommer nämligen att fjällvandra i två veckor innan inflytt, flyger hem kvällen innan det första flyttlasset går, så allt måste stå klart innan jag åker. Hela mitt liv ska packas ner i lådor, känns som en utmaning. Jag gillar utmaningar.



Kommentarer
Postat av: Jessica

Kul med fjällvandring!

Svar: Ja! Ska ta många fina bilder!
Soleil Himmelvid

2014-07-28 @ 10:54:47
URL: http://photohugs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback