Några tabletter senare

2014-07-15 / 13:13:00 / Min vardag
 
Just nu består mina dagar av tabletter, tranbärsjuice, tortellini, tomatsoppa och dåliga serier. Lyckats dra på mig en infektion som i förrgår beslöt sig för att vandra sig uppåt mot mina njurar. Men idag känner jag mig för första gången hyfsat feberfri, trots en huvudvärk som aldrig slutar att bulta. 
 
Kan inte säga att mitt liv är det minsta intressant för någon just nu då min outfit kommer att vara seriepyjamasbyxor med linne och dagens lunch tortellini med korv, fungerar dock fint för mig här i soffan. 
 
Ha en fin tisdag(är det ens tisdag idag?)!



Kommentarer
Postat av: Emma

Började ändå undra vart du tagit vägen.. En av favoritbloggarna ju! Hoppas att du snart mår mycket bättre! <3

Svar: Jag är på väg tillbaka, lite lättare att sitta vid datorn nu när febern lagt sig. Det går framåt! :)
Soleil Himmelvid

2014-07-15 @ 18:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback