Några timmar senare

2014-07-25 / 18:11:03 / Min vardag
Redo inför några timmar i butik
 

Dessa bilder togs imorse innan jag sprang till bussen, nu sitter jag här sliten och trött istället. Men jag är även oerhört glad, något spännande är nämligen på gång. Ikväll ska jag skriva på kontraktet till min första alldeles egna lägenhet. Helsjukt är det. Allt gick superfort. Ska hyra en helt ny etta utanför malmö, kan inte beskriva endorfinerna just nu. 
 
Nu ska jag slänga in en maskin tvätt, städa lite, äta och duscha. Och skriva kontrakt. Känns helt overkligt. 



Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis va roligt =)

Svar: Tack! Känns helt ofattbart! :)
Soleil Himmelvid

2014-07-26 @ 08:41:41
URL: http://photohugs.se
Postat av: lisa

Ska du bo med din kille?

Svar: Det blev faktiskt inte så, men vem vet vad som händer i framtiden. Känns ganska skönt med något eget först, det är ju inte så att vi kommer att vara ifrån varandra jämt ändå :)
Soleil Himmelvid

2014-07-27 @ 11:37:07
Postat av: lisa

Ska du bo med din kille?

2014-07-27 @ 11:37:14
Postat av: Emma

Men oj, vad roligt! Grattis! :D Tror det kan vara ganska skönt att skaffa eget först så att man får känna på hela den grejen. Då ska det planeras och inredas sen då?

Svar: Tack! :D Jo, definitivt, har redan börjat packa för fullt här hemma!
Soleil Himmelvid

2014-07-27 @ 18:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback