Att vara jag

2014-06-25 / 08:35:00 / Tankar & Funderingar
 
Ja, vem är det egentligen jag? Tror att jag slarvat bort mig själv lite i röran efter studenten. Har inte riktigt förstått varför jag i perioder har drabbats av omotivation och nedstämdhet. Dessa punkter är några jag faktiskt arbetar med dygnet runt i verkliga livet men inte riktigt har tagit med mig in i bloggen. Men det ska jag göra nu.
 
Mitt mål är att göra min blogg så bara "jag"  det går, för även om det är jag bakom skärmen betyder det inte alltid att jag ser mig själv bakom alla inlägg, tyvärr. För jag älskar att fota och blogga, det sätter färg på min vardag. Så varför ge upp något som stärker mig när jag istället kan göra det till en del av mig själv? 



Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är starkt gjort att ta med mer av dig

2014-06-25 @ 18:08:23
URL: http://photohugs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback