Dagen innan morgondagen

2014-06-12 / 09:47:32 / Frukost
Knäcke med kalkon, ost och gurka / Havregurt med jordgubbar, mandlar och granola
 
Sämsta frukostbilden ever? Har haft supermycket att göra hela morgonen och sovit uruselt. Men jag är på förvånansvärt bra humör ändå. Kanske beror på morgondagen, har trots allt kämpat i tre år för att komma till denna dagen. 
 
Innan jag hinner göra klart varken mig eller mitt rum inför imorgon så måste jag springa på två stadsmöten och lite björkrisjakt. Ikväll blir det muffinstopping, hårtvättande, dammsugande och hamburgarätande. Låter som en helt perfekt plan.
 
Ha det fint allesammans!



Kommentarer
Postat av: Catrine

åh va gott, låter härligt:D

Svar: Ja! :D
Soleil Himmelvid

2014-06-12 @ 10:08:15
URL: http://catrinelouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback