Egentid är viktigt

2014-06-19 / 07:22:31 / Min vardag
Knäcken med kalkon, tomat, rödlök, ost och oregano / Havregurt med mandlar, walnötter, frön, bär och vanilj
 
Igårkväll kände jag att jag behövde lite lugn och ro och en massa godsaker (här ovan) vilket både kan bero på förkylningen och allt annat som stressar upp mig som jag bara skjuter upp framför mig. Lyckades till och med gå upp en timme för tidigt idag, men var redan halvvägs in i duschen. Som det blir ibland, känns ändå som en fin dag. 
 
Nu ska jag avnjuta en frukost jag inte valt än till ett serieavsnitt och njuta av den lilla lugna stunden jag råkade skapa av misstag.



Kommentarer
Postat av: olivias | mode, foto & vardag

fy så gott!!

Svar: Ja! Sjukt gott!
Soleil Himmelvid

2014-06-19 @ 10:03:41
URL: http://olivias.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback