Godmorgon kära lördag

2014-06-21 / 10:34:39 / Frukost
Morgongoset / Köttbulls- och laxfrukost / Jag i min lilla morgonfrisyr (jättevackert)
 
Hade verkligen en superhärlig midsommarafton med nya människor, hjälpsamma ex-lärare och många skratt trots skodraman, biljardmisslyckanden och halvskumma typer. Det var precis som en midsommar ska vara, fast utan allt som har med högtiden att göra.
 
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och hoppa in i duschen, känns som att gårdagen var precis vad jag behövde för att vakna till. Det är allt fina människor jag omger mig av♥



Kommentarer
Postat av: Jessica

Härligt att ditt midsommar blev bra! =)

Svar: Ja! Hoppas att din blev lika bra! :)
Soleil Himmelvid

2014-06-21 @ 10:46:38
URL: http://photohugs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback