Livet är för kort för att inte vara lycklig

2014-06-21 / 23:24:00 / Min vardag
 
Min kväll i ett nötskal. Kommer sakna lilla Julian, trots sin alldeles utomordentligt dåliga tidsuppfattning, önskar honom all lycka i Tyskland. Härlig kväll, imorgon blir det att vända på latheterna och ta tag i livet som väntar.
 
Hur gärna jag än vill stoppa tiden innan allt är för sent och alla fasta och trygga dagar runnit ut i sanden så har jag bestämt mig för att vara beredd. Beredd på att göra mina kommande år till flera stunders väntande lycka. Med detta önskar jag er alla fina en godnatt!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Å så fina bilder =)

Svar: Tack så mycket! :)
Soleil Himmelvid

2014-06-22 @ 12:36:06
URL: http://photohugs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback