Morgonhumöret på topp - nu kör vi!

2014-06-23 / 08:08:00 / Min vardag
Details / Havregurt, vanilj, blåbär, mandlar, walnötter, solrosfrön, chiafrön och kanel
 
Här sitter jag och äter en helgrym frukost, lyssnar på helgrym musik och ska ha en helgrym dag. Om två timmar sitter jag och lyssnar föreläsningar, spånar drömmar, bollar idéer och lär mig så mycket spännande. Idag är första dagen på ungdrives utbildning, alltså första dagen av fyra som ska lära mig allt jag behöver veta om egenföretagsamhet. 
 
Det kommer idag att dyka upp en ny kategori i bloggen som kommer att döpas till "Mitt företag" där all information kommer att hamna. Namn kommer att bytas när jag finner något fint och passande, är så otroligt motiverad till tusen!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Spännande =D

Svar: Ja! :D
Soleil Himmelvid

2014-06-23 @ 16:24:44
URL: http://photohugs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback