Frukoststund

2014-05-18 / 09:41:00 / Frukost
Havregurt med äpple, mandlar, müsli, kokos, mango, vanilj och kanel
 
Har mina nya standarfrukost nu, kanske inte i det nyttigast laget, men så god. Började som sagt dagen med lite morgonträning, men efter en liten stund så tappade jag motivationen och satte igång den bästa låten på spellistan och bestämde mig för att bara springa allt jag hade i intervaller.
 
Oj vad snabbt det gick. Vilka endorfinkickar jag fick, kändes som att flyga. Måste dock förbättra min andningsteknik, blev en kamp att inte stanna vid vägkanten efter varje spurt på grund av illamående. Men kände mig ändå ganska bäst i världen, det var så underbart att bara kunna ge allt jag hade!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback