Godmorgon Lisebergsbyn

2014-05-16 / 07:45:00 / Min vardag
 
Sitter just nu i min lilla våningsäng och ska strax springa ner för att äta frukost, hade bästa möjliga lisebergsupplevelsen igår. Den första attraktionen jag åkte igår när vi kom hit var Helix - längst fram! Vi trodde nog inte att vi skulle överleva riktigt. Men sedan blev det den två gånger till, så jag tror att den var lite rolig i alla fall. 
 
Idag ska vi åka tillbaka till skolan om någon timme och sedan blir det utställning, beställning av min bok och lite småpyssel. Har så lite datortid idag, men jag försöka hinna svara på alla kommentarer, för ni är så jäkla underbara hela högen.
 
Ha en superfin fredag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback