Handstående och dess krigsskador

2014-05-20 / 19:33:53 / Tips
 
Denna vecka fick jag för mig att gå med på bloggaren Ida Wargs (blogg här) utmaning (här), vilken denna veckan var att öva handstående tio minuter om dagen. Trodde verkligen inte att det skulle vara så lätt att komma upp som det var. Men fy vilken hållning jag har och det är verkligen illa vilken icke existerande kontroll jag hade - vilket ledde till krigsskadorna på bilden ovan. 
 
Så dessa två punkter är de jag kommer att fokusera på under veckan, alltså att försöka  vara rakare i ryggen och komma upp lite mer kontrollerat och skadefritt. Jag tycker definitivt att alla ska klicka in sig på utmaningen och följa hennes motiverande blogg - både träningsgalningar och hälsointresserade!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback